16 Ağustos 2012 Perşembe

Şantajla Ateşli Kuzenimi Siktim

slm ben eyüp gaziantepte yasıyorum lise son ögrencisiyim..

Kuzenimin adı ebru 1.65 boylarında balık etli kalçalrı dısarı cıkık tam bir afettir.

Bir gün bunların evine gittim kapıyı kuzenim açtı halamın evde olup olmadıgını sordum evde yok dedi. bende peki deyip tam cıkıyorken nere otur bi çay içelim diye seslendi arkamdan. bende bu fırsatı kaçırmak istemedim kabul ettim. girdim içeri oturdum kuzenim dusa girecegini söylerek dusa girdi. Gözüme kuzenimin telefonu çarptı kuzenim dustayken alıp kontrol ettim resimlere girdim sevgilisiyle çıplak resimleri öpüşürken falan gercekten harikaydı kuzenim. o kırmızı tangası bitirmişti beni. bende fırsattan istifade hemen kendi telefonuma gönderip yerime geçtim.

neyse kuzenim banyodan cıktı. çayları doldurduk içiyorduk. sacları ıslak cok sexy gözüküyordu. açıp fotoları gösterdim halama göstercem bunları dedim. yalvardı gösterme diye bende elini alıp aletimin üstüne koydum o zaman buna mecbursun dedim hayır yapamam kardeşimsin falan dedi ama dudaklarına yapıstım itiyordu beni. bende tamam deyip cıkıyorken tamam gel dedi tekrar yapıstım dudagına aman allahım hayalimi süsleyen kadını becerecektim birazdan.

öpüşürken tişörtünü cıkartım siyah südyeni vardı. altındaki eşofmanı cıkardım siyah bir tanga giymişti.tam bir sex abidesiydi. üstümü cıkartıp direkt halamların odasına geçtik.evet halamın yatagında becerecektim kuzenimi. eğdim bunu agzına almasını söyledim hayır falan dedi almak zorundasın deyince aldı harika saxo cekiyordu. hemen üstüne ters bi şekilde uzanıp 69 olduk bal kutusunu yalıyordum. off harika bi lezzetti bu. yaladıkca kendinden geçiyor sok diye inliyordu ve dayanamadım daha fazla bacak arasında yerimi aldım. bacaklarını omzuma atıp yavasca vajinasına girdim evet tahmin ettiğim gibi kız değildi.

içindeydim kuzeniminki yanıyordu adeta.ve hızlandım onun inlemeleri memelerinin sallanması beni tahrik etmişti. cok gecmeden bosaldım. sonra uzanıp birer sigara yaktık. tekrar agzına verdim benim alet yine kalktı bu defa domalttım arkadan becerecektim evet. hayır alamam dese de dinlemedim kremledim ve yavasca girdim içine zorlansam da cığlıklar atıp yatagı tırmalıyordu ama kaçırmazdım bu fırsatı harika kalçaları vardı. alısmıstı yine becer kocacım ıııh hadi daha hızlı pezzevenk diye bagırıyordu bana. küfürler ediyordu.

yarım saate yakın becerdim. ve bir postada arkadan atıp giyindim.bana söz verdi halamı da yicem. yersem halamı da onuda anlatcam... bol sexli günler....

1 yorum: